Ahoj, vítám tě zde :)



Dobrý den či večer :)

Abych to nějak sfoukla - jsem Beb. nevím, jestli tu jsou ještě nějací lidičkové, co by si mě mohli pamatovat z blogu.cz, ale byla bych moc ráda, kdyby ano :)

Hodně dlouho jsem se grafice ani blogům nevěnovala a hle jednou se jdu podívat na blog.cz - a konec? Kolik práce a výtvorů jsem tam za těch 13 let udělala, kolik věcí bych si postahovala atd. kdybych věděla, že to takhle dopadne. 

No ale jako druhá věc mě napadla, kam všichni ti lidi z blogu.cz asi odešli. Nějak jsem pátrala a narazila jsem právě na bloggera - moc webů jsem teda nenašla, ale pár lidí (některý si dokonce ještě pamatuju :D) ano a byla bych moc ráda, kdybyste se mi tu připomněli co možná nejvíc lidiček, bylo by to fakt super :)

Jinak ano asi jak vidíte - nějakým způsobem se vracím :) Jelikož mám teď svůj osobní život docela nabitý (mám rodinu, o kterou se musím starat :)) tak tu určitě nebudu tak často, jako jsem bývala dřív, spíš to bude takový můj únik od reality, když si budu potřebovat spočnout :) Takže rovnou říkám, že Affiliates (jestli to tady ještě teda funguje :D) nabírat nebudu, protože na to asi nebudu mít tolik času, ale samozřejmě budu moc ráda, když sem budete chodit i tak a ne jen z povinnosti :)

Zatím tu vůbec nic není, jen vzhled - který taky není nic moc, jen jsem něco spatlala a hlavně se tady vůbec nevyznám v nastavování vzhledu, takže to moc neřešte asi :D (HALOO kdyby tu byl někdo, kdo už se v tom nějak vyzná, byla bych ráda, kdybyste mi s tím pomohli - odměna jistá :)) takže první asi budu muset nějak pořádně projít nastavení, jak se tu vůbec vzhledy nastavují, než je začnu dělat :D A samozřejmě nějaké rubriky atd, ale zatím vůbec nevím, jak to tu funguje, takže asi tak :D A to by tak asi bylo všechno :D

Chyběla jsem vám? :D 

Doufám, že se někdo ozve, ať tu nemluvím do větru :*

Komentáře

  1. Ahoj Beb.,vítej zpět :-) (ono se to rýmuje! teda já jsem vtipná :-D). Od konce blog.cz to tady jde spíše do kopru a z toho mála, co se přesunula na blogger, zůstalo ještě větší málo :-( Ale tvůj návrat je příjemný staronový vítr z blogového světa a možná i malá naděje,že by se někdo mohl ještě vrátit a bylo nás dohromady aspoň 5 a půl :-) S nastavením vzhledu ti já asi moc nepomohu. jsem ráda, že můj blog drží nějak pohromadě a měním prakticky jen úvodní fotku.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Beb., jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj komentář a ještě víc jsem radši, že jsi zpátky. A je samozřejmost, že si tě pamatuju, tvou grafiku jsem milovala a dokonce si mi i pár designů vytvořila :) Situace od konce blogu je ale dost kritická, prakticky skoro všichni odešli a zůstalo nás jen pár. Co se týče toho nastavení vzhledu, tak ti můžu zkusit pomoct, i když sama jsem v tom laik :D Akorát já používám web a ne blogspot a na blogspotu se vůbec nevyznám teda :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat